8 maj 2012

Barbro "Lill-Babs" Svensson 1954


Foto från Kungl. biblioteket.

3 kommentarer:

  1. Gokväll.. Jag har en del fina bilder på Barbro från The early days. Har även VHS Från Skansen när Barbro & Kristin körde show . Har ju även en del bilder som är klart svåra att få tag på.. Och så skall förbli.Mvh Anonym/Calle

    SvaraRadera
  2. kul för dig calle
    f.ö. är lillababsen en riktig helylletjej

    SvaraRadera
  3. Kan ju bara hålla med.Krisin ( by the way) har ju lirat in några härliga Covers. Jag låter kanske hård..Men vadå. Jag kommer visa saker när jag vet att jag kan lita på att bilder inte sprids vind för våg .Vattenstämpel är skräp och för mig så är just nu bloggande inget jag har varken tid eller lust med, och det är för mig alldeles för krångligt Mvh Annorlund/calle

    SvaraRadera