12 maj 2012

E-posten...

... fungerar inte :-(

6 kommentarer:

  1. Fungerar inte e-posten på din domän heller,
    eller är det bara den som du anger på denna sida som inte funkar.

    SvaraRadera
  2. Hade samma problem när jag byte dator. Ringde supporten på min leverantör, så guidade han mig rätt!

    SvaraRadera
  3. Nej Tony, ingen e-post fungerar. Hade igång den ett tag men efter omstart av datorn så stämde inte lösenord längre! Får ta tag idetta i natt eller så.

    SvaraRadera
  4. Nja, nu verkar e-posten vara igång igen. Det är väl bara larsson som inte kan med alla moderna knappar, flikar och mappar. Någon som vill skicka ett provmail?

    Skriv gärna en kommentar i detta inlägg först så jag vet om det.

    SvaraRadera
  5. ... ok Larsson, då har jag skickat e-post till dej, om en länk till ett radioprogram från "i går".....

    SvaraRadera
  6. Tack Ampe, det fungerade fint. "Bara" resten kvar :-) Men nu blir det nog sängen efter en hård dag...

    SvaraRadera