24 maj 2012

Lill-Babs... och Gevalia

Minsann i svartvitt... och kaffet dricks svart...


4 kommentarer:

  1. Hej igen Larsson.Jag är nu bara 1 timme kvar tills Barbro visar sig på Coop i gustavsberg, hon kommer prata för sina korv-produkter mm. Om jag är där...svar ja. Skall passa på att fråga om en Autograf.. såklart Mvh Anonyma Calle på wermdö

    SvaraRadera
  2. Ok, hälsa så gott från Larsson.

    SvaraRadera
  3. Tyvärr så fick jag åka iväg på uppdrag... fasen ochså. Men oj oj oj så smal hon är. Hade ju vart nice att kanske få en autograf..skall se om hon är på fler butiker i sthlm. PS.Jag försökte sända meil till dig men det blev stopp?. Är jag portad eller!! Mvh Calle från wermdö

    SvaraRadera
  4. Nja, nu skall nog e-posten fungera. Inte portad. Försök igen!

    SvaraRadera