20 maj 2012

BP Vålberg (gamla E18)

Fotgraferad i maj 2010.

3 kommentarer:

  1. Denna mack hette Hydro i slutet.
    Innan hette den Mobil.
    Har inget minne av att det hette BP nångång.
    Men däremot när du åkt förbi Preem en km så fanns det en mack på högersida som jag har för mig var en BP mack. Nu var jag inte född då, men har fått berättat för mig.

    SvaraRadera
  2. Förlåt, vänstersida låg den innan man svänger ner mot Rayonfabriken :)

    SvaraRadera
  3. Hej SB

    Jo, jag vet vilken mack Du tänker på, just innan man svänger ner till mot fabriken (från karlstadshållet alltså). Är nog ganska säker på att macken ovan var BP en gång i tiden men jag kan ju naturligtvis ha fel för det... Håller men om att det var Mobil och Hydro på slutet. Tack för Din kommentar.

    SvaraRadera