18 mars 2009

Extraljus?

Larsson funderar på om han inte skulle försköna sin Ford med nya extraljus (eller rättare sagt - gamla extraljus).

Problemet är att jag inte har full koll på vad marknaden hade att erbjuda 1968-1970 eller så... Behöver alltså en katalog eller annan reklam från Bosch, Hella, Marchal och allt vad dom nu hette/heter alla... Marchal Fantastic tex tycker jag är snygga men är väl för gamla till en vagn från 1968 (dom kom väl i slutet på 1950-talet?)

Får väl söka på blocket.se och tradera.se... någon som har tips och råd?

2 kommentarer:

  1. Cibie.. sitter på kompisens svensålda Polara sen den kom från ANA, med vita originalöverdrag, fast jag skulle nog tatt bort dom för det ser inte bra ut alls på en ren front :/
    http://www.cardatabase.net/?pid=00009201

    SvaraRadera
  2. Ja, det är något sådant jag har tänkt mig... kanske... bär mig emot att borra i stötfångaren :-(

    SvaraRadera