26 mars 2009

Besöksräknare

http://www.utvecklarna.se/ gav upp häromdagen som besöksräknare vid 5700 någonting! Som komplement lade jag upp en räknare hos: http://whos.amung.us/ och dom räknar som "hej kom och hjälp mig". Har man tex fått fem kommentarer av fem olika besökare så bör det registrerats mer än tex två besökare!? (men kartan är snittsig).

Provar nu idag en räknare från susnet.se - verkar fungera då den i skrivandets stund räknat till 20 besökare hitintills i dag (Larsson tycker om räknare som reg. många besök ;-) .

Hur gör Ni, kära besökare?

5 kommentarer:

  1. Jag hittade min räknare hos http://www.freecountersnow.com/

    Har fungerat bra, tycker jag. Om det är en glädjemätare vet jag inte men den räknar inte mina egna besök. (tror jag)

    SvaraRadera
  2. på blogspot har jag susnet sedan lång tid tillbaka, på .se har jag både susnet och en annan staträknare som finns till wordpres-sidor det skiljer ca 50% till susnets nackdel
    Har också google analytics den visare ungefär som sunsnet så jag tror att susnet ger den mest rättvisa bilden av hur många personer som läser din blogg. Susnet registrerar inte sökmotorer och annat, utan räknar när jag och GP när är inne och fluktar på bärgningsbilar.

    SvaraRadera
  3. Jag kör också susnet på rekomendation och den har hittils (i och för sig på kort tid) inte svikit på något sätt.
    Mvh Bbn

    SvaraRadera
  4. Billy: Det var just hos Dig jag hittade susnet :-)

    SvaraRadera
  5. Google Analytics. Klockar in på modiga tvåhundratalet besökare per dygn. :-)

    Prova det. Ger dig också information om vad folk söker på för att hamna hos dig, vilka ingående länkar som finns etc.

    SvaraRadera