10 januari 2015

Ben Steneker - Lonely river rhine

3 kommentarer:

  1. God afton, Larson!
    Jag kommer in lite sent i lyssnande i kväll, men veckoslutet har varit ganska fulltecknat.
    I torsdags kom Fina Flickan hem till sin far och Vackra Hustrun vilket naturligtvis medförde lite extra celebration.
    I förrgår firade vi att det var 80 år sedan Elvis föddes, igår firade vi min födelsedag och i dag har vi högtidlighållit årsdagen av Cacka Israelssons bortgång 10 januari 2013.

    Jag vet inte hur Larsson kommer åt mina spellistor, hur Larsson hittar mina favoritlåtar och favoritartister, men det är egentligen oväsentligt, huvudsaken är att jag får avnjuta dem ofta.
    Radi Ensemble presenterar ren och enkel musik som går rakt in i hjärtat tillexempel och Ben Steneker är alltid ett säkert kort.
    Tack!

    SvaraRadera
  2. Grattis en dag försent då Herr Stömell! Och Tack för kommentaren. Ang. musikvalen trodde Larsson länge att han i stort sett var ensam om den sorts musiksmak men inser nu - tack var internet - att internationellt finns det miljontals fans. Och här hemma är vi ju två då i alla fall ;-)

    SvaraRadera