15 augusti 2014

The Sparkles - The moon

4 kommentarer:

  1. Ja du Larsson, det här är en annorlunda fredag. Jag får inte ett enda ljud från Youtube.
    Spotify funkar, Dansbandsdax funkar och tidningarnas TV-inslag funkar - men det är tvärtyst när jag försöker avnjuta dina bidrag.
    Jag är inte datatekniker nog att reda ut problemet, men eftersom jag hört bidragen tidigare - om än för länge sedan - så får likväl jag tacka för den goda intentionen att skapa en trevlig fredagskväll!

    SvaraRadera
  2. Det låter inte bra, Herr Stömell. Hoppas att det ordnar sig snabbt...

    SvaraRadera
  3. Herr Stömell: Jag har ibland råkat ut för samma sak, kolla högtalarsymbolen under Youtube-fönstret, på något sätt blir den ibland satt i ljudlöst läge, klicka på den och testa om ljudet kommer tillbaka.

    SvaraRadera
  4. Detta var någé nytt för mej. En riktig toppdänga. Tackar..

    SvaraRadera