28 juli 2013

Lill-Babs o Putte Wickman



4 kommentarer:

  1. Hej larsson
    ja du lill babs hon har varit med
    om mycke reklam allt från kaffe till hårspray chockladreklam mm
    till och med en egen lill babs docka har funnits hon har varit ute
    och visat upp sig.det finns en kille i blekinge som samlar löpsedlar och den som varit mest på löpsedlarna är lill babs

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Är den från din skivhylla?

    SvaraRadera
  3. Jadu, karlsson. Lillbabs är väl fortfarande het på löpsedlar?

    Tony: Nej tyvärr, jag har fått bilden.

    SvaraRadera
  4. Underbart, underbart. Den skivan HADE jag. Min pappa hade ica-butik och fick den säkert via leverantören. Minns att jag tyckte att hon var "jättesöt", trots att jag troligen bara gick på lågstadiet.
    Oj, vad kul att få se den igen. Speciellt som jag faktiskt träffat Barbro som vuxen. Hon är verkligen så positiv och proffsig som alltid verkar.

    SvaraRadera