16 augusti 2012

Anita - 1957


14 kommentarer:

  1. En bild rättan tid, efterom det skall bli en film om henne

    SvaraRadera
  2. En film som hon har lite synpunkter på eller rättare sagt synpunkter på hon som ska spela'n Anita :)

    SvaraRadera
  3. Gokväll.Undrar bara vilken gata/stad Fotot är taget.Möjligen på Rivieran/france.Från SE. Mvh C

    SvaraRadera
  4. Har hela tiden trott att det var Stockholm. Vet inte varför. I Sverige är det i alla fall då det är vänstertrafik.

    SvaraRadera
  5. Jag hade som första tanke ochså sthlm-city. Men kan inte minnas en gata med denna lutning och troligen en kyrka till vänster i fjärran. Reportaget handlar om Anitas karriär på China-teatern.Hon blen årets China-miss 1957.Man vill ju gjärna veta vart det är taget.Mvh Calle

    SvaraRadera
  6. Kan hålla med Lindbloms sågning i ovanstående länk som Josephzohn hade i sin kommentar. Ska man nu porträttera Anita Lindblom i en film tycker jag att filmmakarna ska använda en trovärdig skådespelerska, inte bara någon som råkar vara populär för tillfället

    SvaraRadera
  7. Kan bara hålla med Anita till 100%-Naomi & rappase...Är det första April eller. Calle

    SvaraRadera
  8. Jag skulle tippa på denna plats för fotograferingen :-)
    http://farbror-sid.se/image/Untitled-1.jpg
    http://farbror-sid.se/image/Untitled-2.jpg

    SvaraRadera
  9. Som vanligt-? ...Jag får ej länken att fungera.För mig ser gatan ut att vara Enkelriktad.Mvh Calle. Din Live traffic mätare säger att jag bor i Sköndal.Det gör jag icke.Jag bor i 0766-området

    SvaraRadera
  10. Calle, försöker Du klicka på länken? Det går inte utan Du måste kopiera och klistra in.

    SvaraRadera
  11. Hej igen Jag är dålig på
    att klippa & klistra ,Så jag ger upp.Jag tycker att Sanna nilsen gott kunde spela Anita.Vad tycker ni.Mvh Calle

    SvaraRadera
  12. Nja, jag känner dåligt till dagens artister men det finns säkert någon som kan fixa detta. Problemet är väl kanske att den goda AL inte är så lätt att komma överens med alla gånger?

    SvaraRadera
  13. Godagens.Googla på Sanna Nilsen.Hon har dessutom en röst som kan smälta Nordpolen.Tackar för klickbara länkar..Men jag tycker inte det stämmer riktigt.Har kört igenom Östermalm i Earht-google nu på morgonen.Mvh C

    SvaraRadera