2 juni 2012

Så här i examenstider

7 kommentarer:

  1. Lyllo han som fick så fin cykel!!

    SvaraRadera
  2. Har haft en sådan modell. Modellen var nog populär för jag hade min runt 62-63.

    SvaraRadera
  3. min första riktiga cykel var en apollo utan växlar. senare fick jag en dansk Anglo dane av min far 1972,den hade Torpedo 3 växlar. Mvh calle PS.Din mejlbox verkar vara knasfull hela tiden så jag får ej fram mejl!! det vore kanske läge att skaffa ett mer privat meil-konto, ty någon kanske är avis och jävlas.

    SvaraRadera
  4. Konstig detta Calle - jag fick andra bilder senast igår. Går det inte ens med ett "tomt" mail?

    SvaraRadera
  5. Har testat med mina olika konton gmail & hotmail men det blir samma svar varje gång? att din inkorg är full. Vet i tusan vad som hänt men jag ger upp ett tag.mvh calle

    SvaraRadera
  6. Ja detta fattar jag inte - pröva med denna adress då:

    larssontow@hotmail.se

    SvaraRadera
  7. På hotmailadressen kom ett mail. Något krångel är det dock på det ordinare kontot då vissa mail jag skickar till mig inte kommer fram!?

    SvaraRadera