25 mars 2010

"På spåret"

Då var årets säsong av "På spåret" över... Larsson ondgjorde ju sig tidigare över att inte Oldsberg och Hellberg var kvar inför denna säsong...

Kan med facit i hand medge att programmet fortfarande gick an att se. Kanske då pga att jag gillar både Kristian Luuk och Fredrik Lindström.

Ett program som däremot tyvärr blev helt omöjligt att titta på är "Så ska det låta"... att låta Peter Harryson bytas ut mot Peter Settman var ett stolpskott utan dess like... gillar inte Peter Settman men detta är säkert inte Sättmans fel utan Larssons som inte begriper sig på modern tv-produktion...

4 kommentarer:

  1. Tid för TV har jag inte mycket av men håller med om att Peter Harryson var jättebra

    SvaraRadera
  2. "På spåret" gjorde ett verkligt lyft med de nya programledarna. Inget ont om Oldsberg men det var skönt att slippa den värsta Göteborgshumorn.
    Annars håller jag med Larsson till fullo om "Så ska det låta". Det programmet har överlevt sig själv.

    SvaraRadera
  3. Har lagt upp en bild till dig Larsson på min sida. Enjoy.

    SvaraRadera
  4. Håller med GP63 att Så skall det låta har överlevt sig själv. Tycker formatet är det samma som förr, ser ingen större skillnad sedan Harrysson startade. Jag gillar Settman men det hjälper inte... jag kollar inte längre.
    På spåret har kvar sin tjusning tycker jag. Kollar i stort sett alltid.

    SvaraRadera