6 april 2016

På väg från Torsby

Från juni 2010.

11 kommentarer:

  1. Ojojoj vilken bild! Vacker med ett sug.

    SvaraRadera
  2. Snyggt!
    Jag har börjat filma lite oftare genom vindrutan när jag är ute och åker. Det går ju om inte annat att göra "rockvideor" utav det...

    SvaraRadera
  3. Ja, man kan ju slösa lite med filmen nu för tiden ;-) Tack till Er bägge :-)

    SvaraRadera
  4. Jag har funderat på att göra en anordning i plexiglas och att fästa kameran i hjulhöjd... så som de gamla biljaktsfilmerna ibland filmade scener.
    Kan komma på en websida nära er innan sommaren är över...
    :-)

    SvaraRadera
  5. Ja, gör det - kan bli spännande bilder...

    SvaraRadera
  6. Plexilåda... hmmm
    Får idéer.
    Tack Sid!

    SvaraRadera
  7. hmm, känner igen mig, såg först ut som Flogned men verkar iten va det... är vi på 172:an eller 177;an?

    SvaraRadera
  8. Kul bilder brukar själv ta sådana här, la precis upp en när vi blev omkörda av inte mindre än 7 polisbussar.

    SvaraRadera
  9. Nix Mårten, väg 45 mellan Torsby och Sunne. Men jag håller med Dig, vissa likheter finns med både Flogned och nere i Dalsland på vissa ställen.

    SvaraRadera
  10. Åren går och ännu ingen plexiglaslåda för kameran.

    SvaraRadera
  11. Lugn Farbror Sid, finns det liv finns det hopp - det hinns med!

    SvaraRadera