21 mars 2014

The Blue Comets - Wasted Days & Wasted Nights

4 kommentarer:

  1. God afton Larsson - visst är det här en japansk grupp?
    Har lyssnat på den fem gånger nu och måste säga att jag gillar den skarpt. Har faktiskt missat denna version tidigare.
    Freddy Fender aka Baldemar Huerta, gör annars min favoritversion av Wasted days & Wasted Nights

    SvaraRadera
  2. Det finns flera grupper med detta namn,denna grupp är från Holland och har funnits sedan 60-talet.
    Se här:
    http://www.samsammusic.com/The-Blue-Comets-Beyond-The-Reef/en

    http://www.nederbiet.nl/blue_comets_zwartemeer.html

    Mvh: Arne / oldolds53

    SvaraRadera
  3. Ja, jag upptäckte när jag googlade att det fanns flera grupper, grupper som jag inte fick riktigt koll på vem som var vem... Just den låten är som sagt mycket bra...

    SvaraRadera
  4. Haha - det är ju lysande! Både Larsson och jag gillar ju holländska grupper/musik. Larsson träffade rätt på ren intuition! Tack Larsson.

    SvaraRadera