21 februari 2014

The Blue Comets - Makes No Difference

5 kommentarer:

  1. Ja du Larsson, det här är vackert, det här är musik som Herr Stömell gillar - har kört den på repeat 4 gånger allaredan - men vilka kometer är det? Jag är säker på att det inte är de svenska och jag tror inte att det är de japanska utan det är väl de australienska...???

    SvaraRadera
  2. Vackert var ordet. Jag vet inte heller vilken orkester detta är - jag har försökt googla men har inte kommit fram till någon sanning...

    SvaraRadera
  3. Okay - jag struntar i sanningen, jag nöjer mig med skönheten. Jag lyssnar på den vackra sången en gång till...

    SvaraRadera
  4. Jaa, mycket fin låt, hade inte hört den tidigare.
    Nu är den köpt, via iTunes, smidigt

    Tack för tipset!

    Johnny

    SvaraRadera
  5. Gruppen verkar vara Holländsk,se här:

    http://www.samsammusic.com/The-Blue-Comets-Beyond-The-Reef/en

    Där kan ni även köpa The Blue Comets skivor.
    Kolla även in denna låt med dom,en riktig höjdare:

    http://www.youtube.com/watch?v=xEunxRa4o78

    Arne / oldolds53

    SvaraRadera