6 december 2013

Anita Lindblom - Du kannst ja so wunderbar lügen

3 kommentarer:

  1. Tack Larsson!
    Har under kvällen suttit och irriterat mig på en del av sakernas tillstånd.
    Dels över alla förstå-sig-påare som nu, efter PISA-rapporten, poppar upp och avhandlar skolans problem. Att somliga av dem gått i hjälpklass märks tydligt.
    Dels över att det är en Klass 1 varning utfärdad för Östergötland: Orsak Snöfall!!!!
    Men vaf.. Vi lever i Sverige där det snöat ända sedan Ansgar frös ihjäl i Birka.
    Då känns det skönt att nostalgera en stund till de båda Itorna - An- och Lol.

    SvaraRadera
  2. Denna var nog ny för mig.Anita kan man ALDRIG Höra för lite på.Har lagt in 2 Tyska låtar på min Y-tubkanal.sök på Lill Lindfors-du för mig, så finner man min Kanal.Mvh Carl/Calle

    SvaraRadera
  3. Ni som gillar schlager på svenska kan ju alltid titta in på min sida,The Swedmusic,där finns en hel del att avnjuta.
    Mvh: Arne.

    SvaraRadera