3 september 2009

Panasonic TX-L32X10Y


TV-helvetet la igen i går kväll - bara en rödblå punkt mitt på skärmen orkade den med. Var bara att ta skeden i vacker hand och stora plånboken i den andra och köpa en ny apparat...

Utbudet hos Larssons leverantör var väl inte så stort men det rekommenderades att köpa en Panasonic TX-L32X10Y som kan ta emot kommande MPEG4-AVC-sändning - jodå, det skall bytas system igen (samma som i Norge sas det) Jävla skit, anser Larsson och vad min kompis Knut ansåg törs jag inte skriva en gång...

Detta är då en västanvind mot vad förbannad jag är på Det Bästa som envisas att skicka "presenter" som platsar på en förskola... återkommer till detta när TV-apparaten är injusterad...

3 kommentarer:

  1. Visst var det bättre förr när kanalbyte på tv: fick göras personligen genom att man fick lätta på fläsket ur soffan för att trycka på knappen på tv:n.
    Kanalinställningen gjordes i en handvändning manuellt och tv kunde på den gamla goda tiden transporterades till den lokale tvreparatören.

    Tacka vet jag min gamla Philips blackline som fortfarande visar underhålling precis som den gjort ända från 1987.

    SvaraRadera
  2. Ännu bättre var det när man inte behövde byta kanal alls!

    SvaraRadera
  3. Du kan få min gamla tjock-tv om du vill... Väger 70 pannor.

    SvaraRadera