28 december 2008

Varför skall nu Larsson ha en blogg?

Varför skall nu Larsson ha en blogg? Tja, har följt en del bloggar på sistone och det ser ju ganska kul ut - och varför inte? - det verkar trots allt ganska enkelt. Men det viktigaste skälet är att jag tillfälligt inte kan uppdatera min ordinarie hemsida på grund av ett fel hos min hemsideleverantör så jag blev lite "arbetslös" (är dock lovad att det skall fixas till snarast).

Är ju helt "färsk" på detta område så vi får som sagt se vart det leder - namnet på bloggen, layout m m, m m är ju i sin linda och kan säkert ändras "hur som helst"...

6 kommentarer:

  1. "Herr Larsson har inget körkort" var ju ett bärande tema i filmen Repmånad. Vilken tur att den är inspelad 1979 när det inte fanns vare sig internet eller bloggar.

    Hade den varit inspelad nu strax 2009 kanske temat varit "Herr Larsson har ingen blogg"...

    Men nu har ju Herr Larsson bevisligen en blogg och nu kan vi - finanskris eller inte - med gott tillförsikt gå in i det nya året med temat "Herr Larsson har en blogg"

    F.ö. sänds Repmånad nu i kväll 19.00 på TV4+ om herr Larssom behöver uppdatera...

    /B

    SvaraRadera
  2. Tack för den första kommentaren Du "anonyme" och Tack även för tipset om "Repmånad" en bra film när det begav sig men håller ganska bra än i dag... Tyvärr har jag inte TV4+ så någon uppdatering är ej möjlig men det får gå ändå...

    SvaraRadera
  3. ... eftersom du följer min blogg har du ju bra smak... ;-) obs ironi.
    Lycka till och jag kommer att kika in här...

    SvaraRadera
  4. "Farbror Sid" som god tvåa - dessutom skaparen av en av mina favoritbloggar! Tack för besöket och välkommen tillbaka - man vet aldrig vad som kommer att hända... mest kanske för att jag inte känner till alla spännande fackutryck i bloggbranschen...

    SvaraRadera
  5. Det här blir intressant :) ser fram emot spännande läsning, och kanske lite stories från branschen så också.

    Mårten

    SvaraRadera
  6. Tack Mårten - och välkommen tillbaka!

    SvaraRadera