5 juli 2019

Larssons Blogg upphör

Av flera skäl blir detta det sista inlägget på Larssons Blogg. Efter drygt 10 år och drygt 10000 inlägg är det dags att gå vidare.

Följ gärna Larsson på tow.sehttp://www.tow.se/privatabilder/privatabilderindex.htm (huvudsida  http://www.tow.se/index3.htm)

Blogger: Bloggversionen av tow.se https://towpunktse.blogspot.com/

Facebookhttps://www.facebook.com/anders.roger.larsson

Twitterhttps://twitter.com/__Larsson

Bloggen ligger kvar tills vidare och jag svarar på eventuella kommentarer.

Stort Tack till er alla som läst och kommenterat samt bidragit med inlägg!

12 kommentarer:

  1. Vi tackar för många intressanta inlägg under åren.

    SvaraRadera
  2. Ett sorgligt budskap! En av nätets verkliga ljuspunkter slocknar. Tack Larsson - din blogg är redan saknad. 😢

    SvaraRadera
  3. Tråkigt, mycket tråkigt, men som det mesta, om inte allt, i tillvaron, så når man sakta vägs ände...🤔

    Johnny

    SvaraRadera
  4. Men Larsson då har du gått och blivit modern och gått över till Facebook=)sånt där gillas inte av Herr Stofil.
    En tråkig nyhet men vi har verkligen njutit av dina inlägg och TOW finns ju kvar så vi får vår abstinens stillad.
    En stor eloge till dig Larsson!

    SvaraRadera
  5. Jag får tacka Larsson för alla dessa år vi bloggat sida vid sida. Då jag varken har facebook eller twitter längre så hoppas jag att Larsson poppar upp på ett eller annat sätt i fortsättningen också. Kanske några valda bilder på Instagram? Efter som han är så modern numera ;-)

    Hur som... ha det jättefint i fortsättningen.

    SvaraRadera
  6. Tråkigt, men jag förstår dig. Du har varit en flitig bloggare, det tar mycket tid, och kanske är det så att var sak har sin tid. Sociala medier som FB, Instagram och Twitter är inte min grej, men kanske korsas våra vägar ändå på något sätt i framtiden.
    Jag säger ett stort tack för alla inlägg under åren som gått. Ett tack också för Larssons ibland lite udda musik som vi fått njuta av under helgerna och till sist även ett tack för alla vänliga kommentarer från Larsson på mina numera insomnade bloggar.

    Ha det gött, hälsar Perra!

    SvaraRadera
  7. Jaha, då är det bara att få tacka för den tid som varit då, allstå...

    Det blir saknad i den dagliga rutinen, då läsandet av din blogg alltid varit en del av dagens internetkollande. Det blit tomt - men jag får besöka din hemsida oftare istället!

    Mvh
    CJB

    SvaraRadera
  8. Var sak har sin tid har jag sagt om mycket mitt. Du har alltså min fulla förståelse, men trist är det.

    För övrigt kan jag berätta att jag hittade hit via självaste Fark.com via en av deras 'photoshops' för ett antal år sen. Jag vill minnas att det var en bild av ett par tanter framför en TV med en vattenstämpel till Larsson som gjorde mig nyfiken. Och jag blev kvar.

    SvaraRadera



  9. ....och tack för alla åren du varit först med det gamla
    och sist med det nya!




    Ampe

    SvaraRadera
  10. Mycket mycket sorgligt.
    Tack för alla goda inlägg. Kanske historierna om Mor, Far och GM-återförsäljaren kan samlas någonstans ?

    SvaraRadera
  11. Tack alla för vänliga ord. Jag kan glädja herrarna att det på tow.se nu finns en ny sida som heter "Bildarkiv - äldre biltester m m" http://www.tow.se/biltest/biltest24.htm. Tror att de flesta kommer att känna igen sig när det gäller innehållet. Jag har funderat på en sådan sida som är lite mer överskådlig när det gäller biltester m m länge och nu är det läge.

    Välkommen till tow.se!

    SvaraRadera
  12. Ledsamt, kommer att sakna Larssons musikvideos bland allt annat!

    SvaraRadera