9 januari 2016

Min Shaw – U eie Dag

4 kommentarer:

  1. En del märklig musik har under åren kommit från Larsson, men vad är detta? Larsson har väl inte av misstag fått i sig någon konstig holländsk svamp? ;-)

    SvaraRadera
  2. Nej då, men inte påstår Herr Perra att han inte känner igen Min Shaw!? En av Sydafrikas mest berömda sångerskor! Har tom en en FB-sida: https://www.facebook.com/Min-Shaw-bewonderaars-317675351644750/

    SvaraRadera
  3. Jag är ledsen, men denna sångerska har helt gått mig förbi. Jag lovar Larsson dyrt och heligt att lyssna mig igenom fler av hennes produktioner för att på så sätt kanske värdera om mitt tidigare uttalande. Kanske är hon värd en andra chans.

    SvaraRadera
  4. Bra Perra! Kan väl tillstå att just denna låt inte hör till de bättre.

    SvaraRadera