4 juli 2014

The Fontane Sisters - Jealous Heart

5 kommentarer:

  1. Runt 20 grader ute hela da´n och solsken. Klippt gräset, rensat bort ogräs mellan plattorna på garageuppfarten, åkt i väg med så kallad återvinning till avsedda containers. Läst en bok och druckit Oppigårds öl sittande i Grythyttanfåtöljen under äppelträdets skugga.
    I afton hade vackra hustrun gjort sin delikatesspizza med färska champinjoner, färska räkor, nötkött, fläsk, oliver, tomatsås och tre sorters riven ost, toppat med färsk oregano. Avnjöts med ett rött vin.
    Och så avrundade jag tacksamt en dag - om vilken jag skulle kunna säga: Så här skall livet vara när det är som sämst - med en klassisk fredags-Larsson!

    SvaraRadera
  2. Det var en rapport som hette duga! Själv har Larsson inte hunnit längre än till gräsklippning! Fast den sista meningen fattade jag inte riktigt ;-)

    SvaraRadera
  3. Men Larsson - har du små händer? Svårt för att fatta? :)
    En bra och behaglig dag sammanfattade jag: Så här skall livet vara när det är som sämst!

    SvaraRadera
  4. Klurar du inte ut hur jag tänker så får du väl ta med dig Fina Frun och komma hit så ska vi nog reda ut det över en bäskedricka, eller två.

    SvaraRadera