3 mars 2013

Skoda Coupé


4 kommentarer:

  1. Jag vill ju gärna tro på Larssons devis "Det var bättre förr", men frågan är om det gäller just detta bilmärke. Visserligen hade jag ingen Skoda på den tiden, men efter 18,000 mil i en Skoda av 2010 års modell och tidigare 17,000 mil i en Skoda 2007 års modell så lovordar jag bilmärket Skoda ofta och gärna.

    SvaraRadera
  2. Fast Du fick lämna tillbaka vagnen inom 30 dagar om den inte uppfyllde Dina högt ställda förväntningar. Jag håller dock med om att dagens Skoda är en bra bil...

    SvaraRadera
  3. Fast jag måste nog säga att just coupen var tilltalande..vi kollade på en sån en gång i tiden men det blev inget köp..halogenstrålkastare och gördeldäck=) inte illa..

    SvaraRadera
  4. Här snackar vi sportbil med varvräknare, nackstöd och gördeldäck!

    SvaraRadera