Ja, La Salle , ja! En något förändrad kaross med större fönster m m jämfört med den 37:a jag ägde en gång. Eg. en designvariant av Cadillac. Motorn var 10 hkr svagare än Cadillacs, som ju alltid skulle vara värst. En sån bil i fint skick vinner över många av dagens bilar i komfort, tillförlitlighet och - faktiskt- körglädje.
Råkade hamna här kul bilder på Lasallen jag äger den sen 2007 ni kan se bilder på http://www.garaget.org/K-J-L jag har kollat regnr och det är samma i mina gamla papper, det finns lite att läsa om bilen på garaget vart är bilderna tagna, finns det fler? Lasallen är till salu i vår till någon som behåller den i originalskick
Ja, La Salle , ja! En något förändrad kaross med större fönster m m jämfört med den 37:a jag ägde en gång. Eg. en designvariant av Cadillac. Motorn var 10 hkr svagare än Cadillacs, som ju alltid skulle vara värst. En sån bil i fint skick vinner över många av dagens bilar i komfort, tillförlitlighet och - faktiskt- körglädje.
SvaraRaderafin bil, jag har alltid gillat dom stora S-skyltarna man hade på den tiden trots att man väldigt sällan eller aldrig åkte utomlands
SvaraRaderaLasalle är ju bilmärket. Inte modellen.
SvaraRaderaJo, jag vet. Lika dumt som att skriva Ford Lincoln..
SvaraRaderaRåkade hamna här kul bilder på Lasallen jag äger den sen 2007
SvaraRaderani kan se bilder på http://www.garaget.org/K-J-L
jag har kollat regnr och det är samma
i mina gamla papper, det finns lite att läsa om bilen på garaget
vart är bilderna tagna, finns det fler?
Lasallen är till salu i vår till någon som behåller den i originalskick
Kul Kennet. Bilderna är tagna vid Brommaplan. Skall leta upp bilen...
SvaraRadera