16 september 2011

Gaby Wolff - Das Ist Zuviel

4 kommentarer:

  1. De tre senaste lördagsgodisarna från Youtube, är ta me 17 de bästa Larsson presterat i en följd.
    Kanonlåtar.
    Och jag hade bara hört en av dessa tidigare - den om tårar.
    Jag tror jag klämde en själv......

    SvaraRadera
  2. Tack, roligt att vi då är två som gillar denna typ av musik...

    SvaraRadera
  3. Conny är en höjdare! Tack för det!

    SvaraRadera
  4. Jag är fast vid de här låtarna - fortfarande.....

    Och kommer nu på, att det var inga tårar som Bill Haley fällde i mitten på 50-talet - utan det var om Ten Little Indians, han sjöng. Samma melodi - men en helt annan text !!

    I Connys låt tycker jag nog att koreografen har fått alldeles för för stort utrymme för sin fantasi ?

    SvaraRadera