5 april 2011

Stickat - 1945


18 kommentarer:

  1. Hej, har du tillgång till den här stickbeskrivningen eller vet du var jagkan få tag på den? Med vänlig hälsning, Sara.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har beskrivningen. Skicka mig Din e-postadress så scannar jag av den.

    SvaraRadera
  3. Kan man få ta del av mönstret? Familjenlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Visst, bara jag hittar den, var länge sedan jag arkiverade den... skall leta!

    SvaraRadera
  5. Hei. Er det fortsatt mulig å få en kopi av det her mønsteret?

    Marlinn

    SvaraRadera
  6. Hei, er det mulig å få tak i dette mønsteret?

    SvaraRadera
  7. Jepp, skicka e-postadress.

    SvaraRadera
  8. Hei, er det mulighet å få mønster på denne?
    Mvh Linda Larssen
    lilleloola@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Hei, er det mulig for meg å få mønsteret på denne?
    Mvh Bente
    Bentesh@live.no

    SvaraRadera
  10. Hei!
    Er det fortsatt mulig å få tilsendt dette mønsteret?
    Utrolig fin kofte!

    Mvh Lisa

    lisa.verdich@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Hei ! Er det enda mulig å få tilsendt mønsteret ? En aldeles nyydelig kofte <3

    Elisa-bethh@outlook.com

    SvaraRadera
  12. Hei, enda mulig å få tilsendt mønster ?
    Mvh Greta

    gretareiersen@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Hei!
    Er det fortsatt mulig å få dette mønsteret tilsendt?
    gretareiersen@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Mönstret finns nu i anslutning till inlägget.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tuuuusen takk ❤️❤️❤️ Glede meg veldig til å få kjøpt garn og starte ❤️

      Radera