9 juni 2010

Ford Country Sedan -55, W39040 - Falun



Läs mer här:

4 kommentarer:

  1. Den bilen hade min far Alf Bergsten på 50 talet. vi var på många motortävlingar, mora orsa hedemora, o många stockcar tävlingar Min mor har än telnr kvar+ en siffra till Mvh Lennart Bergsten.

    SvaraRadera
  2. Kul att Du hörde av Dig Lennart. har Du möjligen fler foto eller uppgifter?

    SvaraRadera
  3. hej larsson. ska kolla i min mors gamla album ska finnas foton där. mycke saker hade vi kvar.men tyvärr omkom min far i en trafikolycka 1961. så allt blev tyvärr bortstäda under åren. men jag försöker få fatt i RKN bitar. hittat en del på marknader bla en svart förbandslåda märkt AKLA:s med RKN logga Centralgaraget.

    SvaraRadera
  4. Ok, hör gärna av Dig via e-post till:

    olabyab@algonet.se

    SvaraRadera