12 februari 2010

Våga vägra Facebook

Nej då, så farligt är det kanske som det låter men jag stängde ner mitt konto på Facebook i dag... varför då kan man fråga? Tja, det tar helt enkelt för mycket tid... det var iofs roligt att leta efter vänner och titta i deras fotoalbum m m, m m... och jag fick faktiskt en ny bra kontakt i bilbärgningsbranschen... men som sagt, det tar för mycket tid.

Alternativet var att lägga ner Larssons Blogg och det kändes inte riktigt bra... tow.se tar också en massa tid och den sidan är definitivt inte aktuell att lägga ner... kanalen på YouTube borde också få lite mer tid... och så har vi det nya JayCut...

Jag hoppas att nya och gamla vänner hittar till Larssons Blogg... och vem vet - en annan gång är Larsson i farten på Facebook igen...

4 kommentarer:

  1. Alternativt är att försöka köra bloggen också på tow.se.
    Hur som helst gillar jag ditt upplägg och layout på tow.se

    SvaraRadera
  2. Nja, föredrar att hålla isär tow.se från bloggen (tow.se anses kanske vara något mer seriös ;-)

    Roligt att Du gillar tow.se :-)

    SvaraRadera
  3. Flak har ordervägrat i århundraden med att ansluta sig till fejan, varför? hmm jo! just varför inte då jag har fullt upp med allt annat.......
    tow.se tillhör därimot en av Flak:s begär i jakten på vetgirighet om bärgningsbilar.

    SvaraRadera
  4. Facebook behöver inte ta så mycket tid i anspråk om man inte vill. Där finns inte kravet att komma med något nytt hela tiden, som man kan känna att man har när man bloggar.
    Fördelen med facebook är kontakten med släkt och vänner som man inte träffar annars, p.g.a. avstånd och tidsbrist.

    tow.se är f.ö en ständig källa till glädje

    SvaraRadera